Timisoara

Cum alegi cele mai bune servicii SEO profesionale?

Cum alegi cele mai bune servicii SEO profesionale?

Detalii stire

Categorie
Stiri diverse
Modificat
acum 2 luni si 2 saptamani
Vizualizari
132

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Atunci cand ai nevoie de SEO, trebuie sa evaluezi diferite optiuni: angajezi o persoana direct in compania ta, apelezi la serviciile unui freelancer sau cauti o agentie specializata in SEO.

Diversele optiuni pentru servicii SEO Profesionale

Angajarea unui profesionist intern este de obicei o optiune buna pentru companiile mari, deoarece ofera control maxim si integrare SEO in cadrul departamentului de marketing. Totusi, trebuie avut in vedere ca acestia sunt profesionisti care detin cunostinte tehnice deosebite si sunt destul de solicitati si cautati pe piata actuala, prin urmare, salariul pentru un astfel de angajat este unul pe masura si ar putea fi o optiune mai putin convenabila pentru afacerile mici.

Colaborarea cu expert SEO independent este o alternativa foarte populara pentru afacerile mici si mijlocii. Astazi exista freelanceri cu tot felul de profiluri si cu experienta in diferite sectoare si, cu putin noroc, ai putea gasi un specialist SEO nisat pe modelul tau de business, care sa nu aiba nevoie de prea mult research pentru a intelege cum se misca lucurile in afacerea ta.

Si, in sfarsit, putem pune in valoare si ideea de a cauta o agentie sau un freelancer specializat in servicii SEO profesionale sau chiar o agentie de marketing digital care sa integreze SEO cu alte servicii precum social media marketing sau publicitate online. Aceasta optiune este deosebit de avantajoasa pentru afacerile care au nevoie sa isi externalizeze serviciile SEO din cauza volumului de munca ridicat sau care nu detin neaparat persoane cu abilitatile necesare de a duce la bun sfarsit o strategie SEO.

Cum faci cea mai buna alegere?


Dar, indiferent de tipul de servicii SEO profesionale la care doresti sa apelezi, ar trebui sa tii cont de urmatoarele cateva aspecte pentru o colaborare reusita:

Portofoliul de clienti


Daca site-ul expertului SEO sau al agentiei cu care doresti sa lucrezi include testimoniale de la clientii cu care a lucrat in trecut, merita sa arunci un ochi printre parerile lor. Dar nu te uita doar la ceea ce spun fostii clienti, ci si la brandurile pe care acestia le reprezinta: sunt companii mici, mijlocii sau mari? Activeaza in acelasi domeniu al business-ului tau? SEO nu este o strategie universala, asa ca este foarte important sa lucrezi cu oameni care inteleg cu adevarat ceea ce ai nevoie si este un mare plus daca acestia au experienta anterioara in proiecte similare.

Serviciile pe care le ofera

Un profesionist SEO ar trebui sa ofere servicii complete, care sa includa atat aspectele SEO on-page (optimizarea paginilor individuale ale website-ului), cat si cele ale SEO off-page (generarea de backlink-uri). Doar prin combinarea ambilor factori se poate obtine o pozitionare solida si pe termen lung. In plus, expertii SEO nu lucreaza detasat ca domeniu unic, ci sunt o parte integranta a marketingului online. Prin urmare, este necesar ca acestia sa aiba cunostinte si despre alte discipline conexe (nu neaparat sa le practice) cum ar fi publicitatea online, programarea sau designul web.

Ce anume promite

Niciun expert SEO, idiferent ca este vorba de un intern, un freelancer sau o agentie, nu iti poate promite ca vei obtine prima pozitie in Google si cu atat mai putin intr-o perioada scurta de timp. Promisiunile exagerate sunt un semnal de alarma clar: fie ca incearca sa te castige ca si client cu orice pret fara sa isi asume urmarile, fie intentioneaza sa recurga la tehnici de tip “black hat” care duc intotdeauna la penalitati pe termen lung. Astfel, un profesionist trebuie sa fie intotdeauna realist si sa admita ca exista factori care nu depind in totalitate de el.

Instrumentele folosite


Nu in ultimul rand, cunoasterea instrumentelor de lucru, a programelor si a strategiilor este esentiala pentru un expert care ofera servicii SEO profesionale. In functie de metodologia pe care o cere fiecare strategie, poate fi necesar ca acesta sa foloseasca diferite softuri, sa fie la curent cu schimbarile din lumea SEO si sa tina pasul cu implementarea pasilor necesari pentru a fi in concordanta cu tot ce este nou si util pentru afacerea ta.