Timisoara

Cum găsești furnizori de încredere: 7 ponturi

Cum găsești furnizori de încredere: 7 ponturi

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 6 luni si 2 saptamani
Apartine de
DWF
Vizualizari
191

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Furnizorii reprezintă o verigă importantă în sistemul unei companii, întrucât contribuie la furnizarea valorii pentru clientul final. Aceștia asigură firmei toate resursele necesare pentru desfășurarea activității în bune condiții, influențează calitatea serviciilor și a produselor vândute. Deși mulți antreprenori tind să-i considere, mai degrabă, doar o sursă de aprovizionare, de fapt, furnizorii au un rol major în traseul către client. Aceștia au impact asupra competitivității tale, pot oferi unicitate bunurilor comercializate, te ajută să evaluezi potențialul produselor și serviciilor sau să identifici anumite oportunități. Importanța furnizorilor este crucială pentru orice companie, așa că, dacă ești în căutarea unor colaboratori, descoperă câteva ponturi ce îți vor fi de folos să găsești firme de încredere:

1. Află mai multe despre industria în care activezi

Ca să găsești furnizori foarte buni, trebuie să cunoști cât mai multe aspecte legate de sectorul economic din care faci parte. De regulă, nu toți vânzătorii deservesc aceeași piață. Înțelegerea canalelor de distribuție și a procesului de aprovizionare din industrie te poate ajuta să determini dacă ai nevoie de un producător, importator, distribuitor exclusiv, distribuitor regional ori lucrător intermediar care pur și simplu efectuează anumite livrări.

2. Verifică platformele locale

Aprovizionarea cu materiale, bunuri sau materie primă de la furnizori locali înseamnă că poți dezvolta o relație foarte apropiată cu aceștia. Caută date financiare despre firme online, pe platformele care îți pun la dispoziție informații economice, fiscale și juridice despre companiile din România. Așa poți afla orice detalii referitoare la potențialii furnizori și vei decide dacă este potrivit sau nu să începi o colaborare cu ei.

3. Participă la evenimente de business

O modalitate prin care poți întâlni firme care ți-ar putea deveni colaboratoare este participarea la evenimente interne și internaționale. De regulă, în cadrul unor trade shows, furnizorii scot în evidență produse care încă nu sunt disponibile publicului larg sau își prezintă ideile de lansare a unor mărfuri și servicii. O astfel de experiență se poate dovedi extrem de valoroasă, mai ales că, la expozițiile de acest gen, ai posibilitatea să interacționezi direct cu furnizorii sau să testezi anumite produse. Evenimentele de business sunt concepute tocmai pentru a conecta comercianții cu distribuitorii și producătorii.

4. Caută colaboratori pe principalele piețe B2B

La nivel internațional există o mulțime de piețe mari Business to Business de unde poți achiziționa produse la prețuri mici. Alibaba, eTradeAsia, TradeIndia sau Aliexpress sunt câteva dintre cele mai populare piețe online. Ai grijă să găsești o platformă care să deservească regiunea ta. Unele piețe își îndreaptă atenția doar către anumite țări sau spre o zonă unde există foarte mulți comercianți.

5. Fă cercetări online

Dacă incluzi anumite cuvinte cheie, cum ar fi nume de model, produs sau marcă, poți găsi chiar pe internet furnizorii potriviți. Câteva căutări pe Google te pot aduce mai aproape de anumiți colaboratori, chiar dacă sunt și multe firme de încredere despre care nu găsești informații pentru că nu au pagini oficiale pe internet.
6. Mizează pe recomandările altor persoane Poți descoperi furnizorii potriviți și dacă întrebi în rețeaua ta profesională despre firmele care oferă serviciile sau produsele de care ai nevoie. Mai mult, poți chiar să cauți companii care au succes într-o anumită zonă și să vezi dacă sunt dispuse să-ți împărtășească și ție contactele lor.

7. Alătură-te grupurilor din domeniu

Indiferent că vorbim despre rețete profesionale, forumuri, interacțiuni fizice sau grupuri pe rețele sociale, ai grijă să fii prezent oriunde poți afla informații despre furnizori. Investește timp în a crea o legătură profesională cu alți antreprenori pentru a putea beneficia de încrederea și conexiunile lor de business.

Găsirea unor furnizori de încredere înseamnă un proces unic de cercetare și, pentru mulți, o experiență nouă. Chiar dacă nu este ușor să cauți partenerul perfect, cu răbdare și perseverență poți întâlni un furnizor care să-ți deservească afacerea mulți ani și să te ajute să-ți construiești un business de succes.

Sursa foto: images.pexels.com/photos/2058130/pexels-photo-2058130.jpeg