Timisoara

Cum poate contribui un soft de gestiune la eficientizarea activității dintr-un service auto?

Cum poate contribui un soft de gestiune la eficientizarea activității dintr-un service auto?

Detalii

Categorie
Stiri Tehnologie
Modificat
acum 2 saptamani si 6 zile
Vizualizari
88

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Gestionarea unei afaceri din domeniul auto este simplificată de soluțiile moderne care au apărut odată cu dezvoltarea tehnologiei și în contextul digitalizării, care a pătruns în afacerile din mai multe industrii.

Care este soluția potrivită pentru o gestionare mai eficientă în cadrul unui service auto?

Pentru simplificarea proceselor de gestiune care pot consuma timp, energie și resurse materiale, service-urile auto, atelierele de reparații auto, distribuitorii de piese auto și inclusiv reprezentanțele pot alege să implementeze un software de management, care să integreze funcții multiple, prin intermediul cărora să se poată eficientiza activitatea afacerii.

Attosoft.roa dezvoltat un software care se adresează în mod exclusiv afacerilor din sectorul auto. Este vorba despre MyManager, disponibil în două versiuni: Smart Business (potrivit pentru atelierele de reparații auto) și Enterprise (potrivit pentru service-urilor auto de dimensiunii medii și mari, distribuitorilor de piese auto, reprezentanțelor auto).

Fiecare dintre cele două variante integrează numeroase funcții și contribuie la optimizarea și eficientizarea activității, precum și la automatizarea unor operațiuni ca generarea unor documente primare și trimiterea unor notificări relevante pentru clienți.

Care sunt principalele avantaje ale programului de gestiune pentru aceste afaceri?

Datorită numeroaselor beneficii pe care le integrează, software-ul MyManager poate îmbunătăți nu numai modul de gestionare a activităților din cadrul afacerii, ci poate duce la creșterea profiturilor, întrucât se accelerează anumite operațiuni și se permite preluarea unui volum mai mare de activitate, pentru că multe dintre sarcini revin în responsabilitatea softului și nu mai este nevoie de alocare de personal pentru unele dintre acestea.

De exemplu, un program gestiune piese auto optimizează stocul de marfă și oferă un control mai mare asupra acestuia, ceea ce duce în final la o eficiență mai mare în activitatea de vânzare a pieselor în cazul vânzătorilor sau distribuitorilor de piese auto.

Un alt avantaj al utilizării programului de gestiune pentru service-ul auto, dezvoltat de AttoSoft, este îmbunătățirea relației cu clienții. Software-ul păstrează clienții în baza de date și le trimite periodic mesaje și notificări relevante cu privire la expirarea RCA-ului sau ITP-ului și alte informații importante.

Un astfel de program echilibrează inclusiv programările clienților și ocuparea posturilor de lucru. În plus, se va observa o creștere a productivității și o responsabilizare în rândul persoanelor care lucrează în cadrul atelierului de reparații auto, deoarece devizul arată ce mecanic a efectuat fiecare lucrare.

Acestea sunt doar câteva dintre avantajele pe care le asigură un program de gestiune dedicat afacerilor din nișa auto. Cu alte cuvinte, software-ul dezvoltat de AttoSoft devine un instrument modern de gestionare, eficientizare și optimizare a activității dintr-un service auto/și totodată o modalitate de a crește în fața concurenței.

Sursa foto: Attosoft.ro