Timisoara

Cum să crești calitatea serviciilor într-un restaurant? 10 sfaturi utile

Cum să crești calitatea serviciilor într-un restaurant? 10 sfaturi utile

Detalii articol

Categorie
Articole mancare si bautura
Modificat
acum 1 an si 2 luni
Apartine de
DWF
Vizualizari
619

Voteaza & Distribuie

Prezentare articol

Fără îndoială, calitatea reprezintă cheia competitivității când vorbim despre locațiile de tip restaurant. Industria alimentară este caracterizată de dinamism, iar consumatorii sunt și ei oameni foarte activi, astfel că valoarea creării unei experiențe deosebite n-a fost niciodată mai importantă. Clienții așteaptă întotdeauna promptitudine și personalizare, mai ales că în zilele noastre sunt mai bine informați și vor să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la prețuri rezonabile.

Înconjurați de o concurență puternică, managerii trebuie să depună eforturi ca să respecte cerințele și nevoile consumatorilor și să se ridice la standardele dorite. Dacă deții un restaurant și vrei să crești calitatea serviciilor oferite, descoperă mai departe câteva sfaturi care îți pot fi de ajutor:

1. Folosește un software fiabil
Personalul restaurantului va putea să ofere servicii superioare dacă are la dispoziție tehnologia adecvată. Eficiența unui restaurant riscă să aibă de suferit dacă nu se folosesc aplicații care să fie la standarde optime. Softul Freya Restaurant special creat pentru gestiunea restaurantelor, barurilor și cluburilor este esențial pentru acuratețea comenzilor, rapiditatea servirii, transmiterea facilă a informațiilor sau mărirea vitezei de lucru.

2. Investește în formarea angajaților
Abilitățile angajaților de a vinde mâncarea și băuturile oferite de restaurant sunt importante pentru un nivel mai ridicat al vânzărilor. Însă, disponibilitatea personalului, comunicarea cu clienții sau atitudinea naturală contribuie la creșterea calității serviciilor.

3. Află unde este nevoie de îmbunătățiri
Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferi trebuie să stabilești unde anume este nevoie de îmbunătățiri. Fă-ți timp pentru o scurtă întâlnire cu echipa pe care o conduci sau încercă să obții feedback din partea clienților. Toate sugestiile primite te pot ajuta să ai rezultate optime.

4. Acordă-le clienților o atenție specială
Relația cu clienții este un real avantaj competitiv. În general, consumatorii nu sunt atrași doar de preparatele culinare sau atmosfera dintr-un restaurant, ci și de felul în care se simt în locul respectiv. Încearcă să creezi o relație cu fiecare persoană în parte și să-i faci pe clienții tăi să se integreze în comunitate. Află care sunt preferințele lor sau cum servesc anumite mâncăruri, mai ales dacă este vorba despre clienți fideli.

5. Oferă-le oaspeților tăi acces facil la meniu
Construirea meniului restaurantului este un proces de realizare a unei colecții de rețete. Totuși, odată ce l-ai creat, asigură-te și că include foarte multe detalii pe care clienții își doresc să le cunoască. Ingrediente, informații nutriționale, alergeni, fără îndoială vei reuși să le câștigi încrederea oaspeților și să dai dovadă de responsabilitate în tot ceea ce faci.

6. Optimizează programul de lucru
Este important ca restaurantul să aibă un program care să-i mulțumească pe cei care obișnuiesc să-ți treacă pragul foarte des. Mai departe, ai grijă ca și angajații să funcționeze după un orar bine stabilit. Dacă ai acces la date care îți permit să cunoști nivelul de încărcare al localului, distribuie personalul astfel încât să existe mai mulți angajați în perioadele aglomerate, pentru a nu întârzia servirea.

7. Renovează restaurantul
Designul interior, mobilierul și decorațiunile sunt o parte importantă a modelării experienței pe care clienții o au în restaurantul tău. Gândește-te la consumatorii fideli, tipul mâncărurilor servite și atmosfera pe care aceștia o preferă și realizează un decor unic.

8. Fidelizează-ți angajații
Dacă angajații sunt mulțumiți, acest lucru se va reflecta și în calitatea serviciilor oferite de restaurant. Așadar, păstrează-ți oamenii buni, investește în formarea lor și recompensează-le munca, pentru că personalul este cel care își pune semnificativ amprenta pe calitatea serviciilor.

9. Micșorează timpii de așteptare
Timpul este cea mai prețioasă resursă. Iar dacă ne gândim că oamenii nu vor să aștepte prea mult, mai ales atunci când le este foame, trebuie să ții pasul cu ei. Bazează-te pe tehnologiile moderne sau adoptă proceduri prin care să micșorezi perioada în care clienții sunt serviți în restaurant.

10. Creează locuri de joacă pentru copii
Părinții renunță adesea la ieșirile lor în oraș sau își scurtează timpul pe care îl petrec la restaurant din cauza celor mici. Dacă nu există nimic care să le atragă atenția, copiii se plictisesc rapid. Prin urmare, încearcă să le faci șederea cât mai plăcută, atât celor mari cât și celor mici, cu locuri de joacă dedicate.

Serviciile de calitate sunt ingredientul-cheie pentru a-ți menține restaurantul profitabil. O experiență grozavă din toate punctele de vedere îi va face pe oaspeții tăi să revină și, în plus, să recomande localul și altora. Așadar, investește în calitate ca să păstrezi viu interesul clienților tăi!

Sursa foto: images.unsplash.com/photo-1555396273-367

Anunt Diamant ASA NST

ASA NST Timisoara - Produse si echipamente de protectie, Papetarie, Produse de curatenie, Produse food si non food, Etichete
https://asa-nst.ro