Timisoara

Cum te ajută suplimentele naturale să îți menții tinerețea

Cum te ajută suplimentele naturale să îți menții tinerețea

Detalii

Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 3 saptamani si 1 zi
Vizualizari
143

Voteaza & Distribuie

Prezentare

După o anumită vârstă, o mare parte din bugetul doamnelor, în mod special, începe să fie cheltuit pe creme, serumuri și tratamente faciale mai mult sau mai puțin invazive, pentru recăpătarea tinereții. Timpul nu poate fi oprit pe loc, indiferent că îți place sau nu părul încărunțit și ridurile care își fac apariția. Însă, dacă ești în căutarea unor soluții care chiar vor face diferența în viața ta, ia în calcul nutrienții anti-ageing pe care ăi poți lua din alimentație și suplimentele naturale.

Este foarte important să știi de la început: nu există un supliment miraculos care să șteargă anii de pe chip. Însă, anumite suplimente alimentare naturale te pot ajuta să încetinești procesul de îmbătrânire, să previi apariția unor afecțiuni care îți pot afecta întreaga starea de sănătate și forma fizică.

Vitamina D

Teoretic, ar trebui să obținem suficientă vitamină D prin dieta noastră și de la soare, dar pentru mulți dintre noi, nu este cazul. Deficitul de vitamina D este asociat cu un risc crescut de osteoporoză, slăbiciune și fracturi osoase la vârstnici, printre altele. Studii recente arată, de asemenea, o legătură între deficiența de vitamina D și bolile cardiovasculare, diabet și cancer. Unele studii au arătat legături între suplimentele cu vitamina D și tensiunea arterială scăzută, scăderea simptomelor depresiei, funcționarea cognitivă mai bună și mușchii mai puternici. În concluzie, aportul optim de vitamina D ajută organismul să se mențină în formă, încetinește procesul degenerativ și poate duce la o viață mai lungă.

Vitamina B12

Deficiențele de vitamina B12 sunt frecvente și se datorează adesea unei diete sărace sau nesănătoase sau a unor boli frecvente ale intestinului, cum ar fi boala Crohn, care împiedică organismul să absoarbă suficienți nutrienți. Există unele dovezi că suplimentarea cu B12 îmbunătățește funcția cognitivă, bolile cardiovasculare și sănătatea oaselor, contribuind astfel la o stare generală de sănătate mai bună.

Quercetina

Quercetina, acest polifenol derivat din plante este util pentru stimularea sistemului imunitar. Suplimentele cu quercetină au fost asociate cu mai puține zile de boală din cauza infecțiilor căilor respiratorii superioare.

CoenzymaQ10

Coenzimă Q10 (CoQ10) este o parte esențială a mitocondriilor (puterea celulelor noastre). Nivelurile CoQ10 tind să scadă odată cu vârsta. Suplimentarea cu CoQ10 este asociată cu o serie de beneficii potențiale. Poate îmbunătăți funcția mitocondrială și are efecte antioxidante și antiinflamatorii.

Colagen

Colagenul este promovat ca fiind o fântână a tinereții datorită potențialul său de a reduce aspectul îmbătrânirii pielii. Colagenul este o componentă integrală a pielii care ajută la menținerea structurii pielii. Pe măsură ce îmbătrânești, producția de colagen încetinește, ducând la pierderea de colagen în piele, care accelerează semnele îmbătrânirii, cum ar fi ridurile. Suplimentele cu colagen ajută la reducerea semnelor îmbătrânirii, inclusiv ridurile și pielea uscată.

Alege cu grijă suplimentele pe care le iei

Există nenumărate suplimente cu presupuse efecte anti-îmbătrânire, dar asta nu înseamnă că ar trebui să le luați pe toate. Unele alte suplimente care pot avea efecte bune, dar sunt poate mai puțin accesibile sau populare sunt curcuma, seleniul, acizii grași Omega 3, resveratrol.