Timisoara

Digitalul un loc în care specialiștii așteaptă noi specialiști!

Digitalul un loc în care specialiștii așteaptă noi specialiști!

Detalii

Categorie
Stiri Tehnologie
Modificat
acum 5 luni si 2 saptamani
Vizualizari
194

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Lumea marketingului digital a ajuns să capete o importanță tot mai mare în ultimii ani, perioadă de timp în care mediul online s-a dezvoltat incredibil de mult, indiferent dacă ne referim la magazine online și zona de e-commerce ori rețele sociale, aplicații și programe fintech.

Evoluția e de departe una extrem de accelerată, datorată desigur și dorinței unor multinaționale și start-upuri de a acapara piața în domenii de referință noi și desigur extrem de profitabile. Acest aspect se vede cu ochiul liber chiar și în perioada pandemică de după februarie 2020 (cel puțin în România) unde foarte multe businessuri au ajuns sa fie salvate tocmai de ceea ce ele se temeau cel mai mult și anume mediul online.

Servicii SEO sau chiar de brand awareness au ajuns subiecte pe lista multor antreprenori care au ajuns în mare parte să colaboreze tot mai mult cu agenții de digital aspect resimțit profund în zona economicp locală și națională. Și chiar dacă foarte puțini dintre oamenii din domeniu și chiar și dintre analiști s-ar fi așteptat la o evoluție atât de accentuată a digitalului în perioada pandemică căutările în zona de Agenție SEO București au fost în topul multor căutări mai ales în a doua jumătate a anului 2020, când lucrurile au început să mai răsară (în sens pozitiv, desigur) iar acțiunea unor companii aproape de faliment a reînceput să meargă mai mult sau mai puțin, din nou.

Un aspect mai ciudat al ascensiunii digitale este dat însă de faptul că în prezent marea majoritate a agențiilor își găsesc cu greu oamenii cu care să colaboreze, lucru oarecum greu de imaginat într-un moment în care digitalul pare să fie un domeniu de activitate tot mai atrăgător pentru tânăra generație. Cu toate acestea e de la sine înțeles faptul că experiența ajunge să se câștige în timp la fel ca și o implementare a unor servicii SEO realizată corespunzător.

Poate că o parte din vină o au și agențiile care par să fi uitat într-o oarecare măsură de programele de intership care undeva prin 2012-2014 erau chiar la modă într-o industrie a advertisingului aflată într-o perioadă extrem de prosperă și bine închegată în care fiecare agenție ajungea să se mândrească cu portofoliul propriu de clienți. Chiar dacă poate părea un aspect dedicat mai mult nostalgicilor, e drept să spunem că evoluția mediului digital a zdruncinat oarecum publicitatea clasică, obligând mai mult sau mai puțin agențiile să se digitalizeze, mergând spre o zonă cu o paletă de servicii ceva mai diferită decât standardul pieții din deceniul anterior.

Cu toate acestea viitorul arată bine, motiv pentru care dezoltarea în zona digitală, inclusiv pe partea de SEO se va face cu specialiștii deja existenți în piață dar cu siguranță, vor apărea în timp noi talente care vor da (de ce nu) trendul într-o industrie extrem de creativă și plină de provocări dar desigur și de satisfacții.