Timisoara

Ești pregătit să apelezi la o agenție de marketing online?

Ești pregătit să apelezi la o agenție de marketing online?

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 2 luni si 1 saptamana
Apartine de
DWF
Vizualizari
146

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Conform Search Engine Land 75% din persoanele care caută ceva pe internet spun că anunțurile cu căutare plătită facilitează găsirea informațiilor pe care le caută pe un site sau un motor de căutare. Deci PPC este un „must” pentru promovarea online a unei afaceri.

În aceste condiții, avem următoarele întrebări pentru tine: Tu ai un cont pe Google Ads sau Facebook Ads? Vrei să îți faci campanii pe Google Ads sau Facebook Ads? Nu mai știi ce să faci pentru a te promova online? Oare campaniile pe care le ai sunt chiar profitabile?

Pentru a crește sau pentru a te dezvolta, apelarea la o agenție de marketing online va putea face diferența. O astfel de agenție îți poate oferi multiple răspunsuri, deoarece aceasta are diverse responsabilități în ceea ce privește publicitatea online, adică de a:

  • Planifica strategic reclamele online
  • Realiza strategia de promovare
  • Oferi consultanță publicitară online
  • Analiza competiția
  • Redacta anunțuri (Copywriting)
  • Analiza CPM/ ROAS
  • Optimiza campanii și anunțuri
  • Cerceta clienții potențiali
  • Realiza multiple rapoarte etc.

Găsirea agenției potrivite care se va ocupa de reclamele online este esențială pentru dezvoltarea afacerii tale. Atunci când alegi să lucrezi cu o agenție Pay Per Click este important să identifici o agenție pe baza anumitor criterii pe care tu și echipa ta le-ați stabilit ca fiind esențiali.

Dar cum să faci acest lucru?

În primul rând, este important să îți definești scopul și obiectivele. Acest lucru te va ajuta să identifici și să vizezi exact tipul de agenție potrivit ție. Apoi să continui cu găsirea acelei agenții care poate să îți fie parteneră, nu doar cineva care îți realizează anumite campanii și atât. Trebuie să găsești agenția cu care poți să vorbești liber, deschis, care dă dovadă de profesionalism și are capacitatea să îți înțeleagă afacerea astfel încât să concretizeze obiectivele stabilite.

Un alt criteriu important este să îți stabilești bugetul pentru fiecare obiectiv, țel pe care îl alegi și să te ții de el. Am observat des că acest criteriu este lăsat în urmă sau nici măcar gândit la el.

Stabilește audiența căreia vrei să te adresezi, la ce public țintă vrei să ajungi, de la cine vrei să ai comenzi. O agenție Pay Per Click va știi cum să construiască mai bine această audiență, dar trebuie să aibă un punct de pornire.

După ce apelezi la o agenție de marketing online este bine să înțelegi ce va face, când va realiza fiecare activitate, când poți comunica cu aceasta, când vei avea rapoarte, adică să înțelegi toate etapele pe care le va face această agenție online pentru contul sau conturile tale de PPC.


Sursa foto:burst.shopify.com/photos/woman-holds-her-head-up-with-one-hand-and-sits-at-her-desk?c=computer