Timisoara

Anunt Diamant Medissa Vita

Medissa Vita Timisoara - Biorezonanta - Nutritie - Aromaterapie - Terapia cu plante - Cristaloterapie - Bioenergoterapie - Terapia Bowen - Terapii Access - Theta Healing - Cromoterapie - Remedii florale Bach - Terapia vibrationala Rife - Oncoterapie

https://nutritie-biorezonanta.ro

Exerciții pentru fesieri - greșeli și soluții pentru rezultate optime

Detalii stire sportiva

Categorie
Stiri Sport
Modificat
acum 3 ani si 6 luni
Vizualizari
553

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire sportiva

Visezi să ai un fund ferm și bombat ca la Jennifer Lopez? Crezi că anume această parte a corpului merită mai multă atenție, dar nu știi cum să faci corect exercițiile pentru a-i conferi tonus și fermitate? Echipa proiectului Fitness Mama a cumulat pentru tine o serie de greșeli frecvente și de soluții pertinente pentru a obține posteriorul râvnit în timp scurt și fără efort în exces. Deci, dacă ai planuri mărețe pentru a-ți sculpta frumos fundul, asigură-te că citești atent acest material. Fii pe fază!

1. Lipsesc antrenamentele de forță

Comparativ cu exercițiile pentru abdomenul femeilor, cele destinate mușchilor fesieri trebuie să aibă o intensitate sporită. De ce? Pentru că această categorie de mușchi este triplă, formată din mușchiul mare fesier, mijlociu și mic. Legăturile membranoase dintre acestea sunt afectate de un mod sedentar de trai, de aspecte genetice, dar și de o alimentație precară. Prin urmare, fără să transpiri în antrenamentele pentru fund bombat este imposibil. Senzația pe care trebuie să o ai este aidoma unei „arsuri” a zonei, deci pentru ca să atingi idealul feselor voluptoase, trebuie să realizezi o serie de antrenamente dureroase, dar suportabile.

2. Nu monitorizezi nivelul de odihnă

Este deja unanim cunoscut faptul că masa musculară crește în timp ce ne odihnim, iată de ce, atunci când antrenezi mușchii fesieri, fă-o cu regularitate, dar alternând cu exerciții pentru abdomen și fese. În acest fel, poți monitoriza nivelul de odihnă oferit mușchilor pentru a se odihni și a crește masa musculară.

3. Uiți de lanțul kinetik

Oricât de mult nu ai vrea să ai un fund bombat, nu uita să ții cont de întreg lanțul kinetic. Ce reprezintă acesta? Este totalitatea mușchilor conectați. În cazul de față, posteriorul este legat de spate și de picioare, aceste două porțiunii trebuie și ele să fie aduse în ordine. Motivația este, în primul rând, una estetică, pentru că mușchii se formează proporțional, pe diferite zone, respectiv trebuie lucrați corespunzător. În al doilea rând, mușchii fesieri sunt conectați cu alte clase de mușchi, astfel încât rezistența acestora poate fi afectată. Fără un spate puternic și niște picioare cu mușchi fortifiați este imposibil să ai un posterior frumos.

4. Ai o alimentație defectuoasă

Creșterea mușchilor în mod corect ține exclusiv de felul în care te alimentezi. În primul rând, trebuie să consumi suficiente proteine, de origine animalieră sau vegetală, glucide sănătoase, provenite din fructe și legume, grăsimi sănătoase (de exemplu, uleiurile de in sau din semințe de dovleac sunt o sursă de grăsimi bune și de Omega, care răspunde de regenerarea corporală).

Neapărat ține cont de aportul de fibre necesar, deoarece anume de ele depinde funcționarea colonului și nivelul de energie necesar în antrenamente. Include în alimentația ta terciurile din cereale integrale, galetele din orez expandat. Cel mai important pas pentru a obține un posterior de milioane este să alegi metodele de slăbire corecte, eficiente și, mai ales, individualizate. Proiectul Fitness Mama School este exact ceea de ce ai nevoie, deoarece îți oferim soluții fiabile, adaptate nevoilor tale.

Fitness Mama School - regândim sportul pentru femei puternice!

Anunt Diamant Salsa Rebels

Salsa Rebels Timisoara ofer cursuri de salsa, bachata, kizomba si cha cha.
https://salsarebels.ro