Timisoara

Formulele cosmetice NIVEA - revoluție în lumea frumuseții

Formulele cosmetice NIVEA - revoluție în lumea frumuseții

Detalii

Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 1 luna si 2 saptamani
Vizualizari
993

Voteaza & Distribuie

Prezentare

În urmă cu un secol a fost dezvoltată crema inovatoare NIVEA și odată cu ea a apărut conceptul modern de îngrijire a pielii. Astăzi, milioane de oameni din întreaga lume cu diferite tipuri de piele folosesc sistematic produsele mărcii, datorită calității superioare a compozițiilor cosmetice. De aceea, specialiștii brandului studiază activ caracteristicile individuale ale pielii și cerințele înalte ale consumatorilor, care se datorează diferențelor culturale, de gen și de vârstă. Prin această abordare, brandul a dezvoltat multiple produse inovatoare în ultimele decenii, de la deodorante, până la creme cu protecție solară.

Peste 50 de organizații din întreaga lume colaborează cu experții mărcii, dezvoltând linii cosmetice unice. În incinta sediului central, amplasat în Hamburg, compania și-a deschis propriul laborator pentru dezvoltarea remediilor cosmetice destinate piețelor din Asia și America Latină: luând în considerare nevoile tuturor tipurilor de piele și caracteristicile climatice ale fiecărei regiuni.

Totul a început de la „NIX” - ISTORIA ȘI APARIȚIA BRANDULUI

La originea istoriei de succes a cremei Nivea a fost descoperirea unei componente fundamentale noi, cu denumirea de “eucerit”. Acest element acționează ca un emulgator și este o combinație de apă-ulei cu o structură stabilă extrem de delicată. Crearea acestei formule revoluționare până în 1911 prin eforturile doctorului Isaac Lifschütz a cunoscut un succes incredibil.

Profesorul dermatolog Paul Gerson Unna a apreciat experiența și cunoștințele doctorului Lifschütz în acest domeniu și l-a prezentat chimistului și cofondatorului Beiersdorf, dr. Oskar Troplowitz, care și-a dat seama imediat că o emulsie ulei-în-apă va servi drept baza ideală pentru o cremă cosmetică revoluționară. A rămas doar să inventeze și o denumire potrivită, sugerată de însăși caracteristicile cremei. Inspirat de culoarea albă imaculată, Dr. Troplowitz a denumit crema NIVEA, ce provine de la lexemul latin - nix, nivis (zăpadă).

Farmacistul și antreprenorul Dr. Oskar Troplowitz a înțeles că noua substanță are un potențial enorm și, împreună cu profesorul dermatolog Paul Gerson Unna a dezvoltat „prototipul tuturor cremelor” - NIVEA. Pe valul succesului, apar în curând și alte produse cosmetice, precum: loțiunea de corp, săpunul și deodorantul. Astăzi, peste 500 de angajați din departamentul de cercetare și dezvoltare continuă activitatea celor trei pionieri.

Primul laborator de cercetare Beiersdorf a fost dezvoltat în anul 1914. Liniile oceanice și primele hidroavioane fac legătura între țări și continente, făcând călătoriile pe distanțe lungi mai ușoare și piețele internaționale posibile. Astăzi, piețele externe reprezintă deja 42% din vânzările sale. Datorită formulelor stabile, cremele NIVEA pot parcurge distanțe mari și pot fi depozitate în diferite zone climatice.

Astăzi, produsele NIVEA sunt vândute în peste 200 de țări din întreaga lume.