Timisoara

Odorizante profesionale: cum îţi pregăteşti sediul pentru clienţi

Odorizante profesionale: cum îţi pregăteşti sediul pentru clienţi

Detalii stire

Categorie
Stiri editorial
Modificat
acum 3 saptamani si 1 zi
Apartine de
DWF
Vizualizari
83

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

După mai bine de un an de pandemie, revenirea afacerilor la sediu a reprezentat o provocare din care au ieşit cu bine doar cei care s-au adaptat noilor realităţi. Felul în care îţi întâmpini clienţii şi partenerii de afaceri este esenţial pentru o relaţie de succes. Când vine vorba despre sediul afacerii tale, locul de întâlnire trebuie să inspire siguranţă, curăţenie şi încredere. Pentru toate acestea bazează-te pe odorizantele profesionale pentru afaceri. Iată cum te pot ajuta.

Ce înseamnă scent marketing?

Chiar dacă nu este formulat atât de des, conceptul de scent marketing există de decenii. Te-ai întâlnit cu el–sau mai degrabă te-a întâmpinat–în marile magazine, care aleg anumite arome pentru îmbunătăţirea stării de spirit a clienţilor. Între odorizantele simple de încăpere şi odorizantele profesionale pentru mediul de afaceri există însă o diferenţă notabilă. Dacă primele pot fi amplasate oriunde, fără limită de spaţiu şi intensitate, scent marketingul cere o atenţie sporită în locurile de interacţiune cu clienţii. Ca orice strategie de marketing, parfumurile profesionale trebuie să ţină cont de branding, imagine şi experienţa clienţilor.

Care este memoria unui parfum?

Indiferent că vorbim despre o întâlnire între parteneri de afaceri sau o relaţie cu clienţii, oricine îţi trece pragul sediului sau al magazinului trebuie privit ca un oaspete. De felul în care se va simţi în spaţiul pe care îl administrezi depinde în mare măsură reuşita întâlnirii. Pe lângă curăţenie, mobilier de calitate şi un ambient plăcut, un parfum de calitate poate fi cheia unei reuniuni de succes. Motivul este simplu: simţul mirosului atinge un nivel instinctual profund, în centrul de plăcere al creierului. Acolo se întâlneşte cu stimulii emoţiilor, amintirilor şi creativităţii. În plus, amintirile legate de parfum sunt rezistente în timp şi uşor de recunoscut. Spre exemplu, când a creat un parfum având ca bază tonuri de tămâie (frankincense), Giorgio Armani a mărturisit că îşi amintea cum cu decenii în urmă bunica sa îl ducea în bisericile italiene.

Cum poţi folosi acest concept în afaceri?

Scent marketing înseamnă oportunitatea unui contact profund cu clienţii. Indiferent ce vinzi, felul cum te prezinţi este definitoriu. Cu cât reuşeşti să câştigi mai multă încredere şi respect din partea interlocutorului, cu atât cresc şansele unui succes. Marele avantaj al odorizantelor profesionale este prezenţa discretă. În zona în care sunt instalate simţi o prospeţime şi o aromă bine definită, dar fără pic de agresivitate. Majoritatea odorizantelor fie nu acoperă o anumită suprafaţă, fie o inundă cu parfum. Dispozitivele inteligente dozează eficient cantitatea de uleiuri esenţiale eliberate în atmosferă, făcându-te să îţi doreşti să petreci mai mult timp în acelaşi mediu.

Beneficii pentru toată lumea

Dacă în birou funcţionează un odorizant profesional eşti primul beneficiar al efectelor aromaterapiei. Alături te tine se bucură de aceste beneficii toţi cei care îţi trec pragul: parteneri de afaceri, clienţi sau angajaţi. Spre exemplu, lavanda este perfectă pentru obţinerea unei atmosfere de calm şi linişte, ambientul perfect pentru a-ţi prezenta oferta sau planurile şi a te asigura că eşti ascultat cu atenţie şi bine înţeles. Menta este perfectă pentru o întâlnire matinală sau pentru o revigorare pe final de program, când nivelul energiei este scăzut.

Utilizarea odorizantelor profesionale ca strategie de afaceri te poate ajuta în configurarea şi consolidarea propriului brand. Poţi alege o singură aromă–poate chiar unică–pe care lumea să o identifice rapid cu afacerea ta. Sau poţi alege miresme diferite de sezon, în funcţie de specificul fiecărei activităţi. Aromele sunt disponibile într-o paletă diversă de uleiuri esenţiale, fiecare cu specificul şi beneficiile lor.

Sursa foto: unsplash.com/photos/46bom4lObsA