Timisoara

Piata de Rent a Car Cluj dupa Pandemie?

Piata de Rent a Car Cluj dupa Pandemie?

Detalii stire

Categorie
Stiri auto / moto
Modificat
acum 3 luni si 2 saptamani
Vizualizari
134

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

In urma pandemiei, toate companiile ce ofera servicii destinate in principal turistilor au avut de suferit enorm iar piata de Rent a Car Cluj nu face exceptie. Intrucat serviciul de Inchirieri Auto Cluj este unul dezvoltat, fiind al doilea cel mai mare oras din tara pe piata de masini de inchiriat acesta a suferit si cea mai mare scadere in contextul pandemiei.

Clientii serviciilor de mobilitate sunt preponderent turisti ce ajung la Aeroportul Cluj Napoca de unde aleg sa inchirieze o masina pentru a vizita imprejurimile, acest serviciu fiind cel mai accesibil si confortabil. In contextul pandemiei cand restrictiile erau stricte si toate afacerile Horeca erau inchise, piata de Rent a Car Cluj s-a prabusit pana la un nivel minim in ultimii 20 de ani.

Singurele perioade in care a existat cerere, au fost in luniile August si Decembrie, atunci cand romanii plecati in strainatete s-au intors in tara pentru diferite ocazii.

Incepand cu anul 2022 cand masurile impuse pentru limitarea raspandirii virusului Sars-Cov19 au inceput sa sa relaxeze si chiar sa fie eliminate aproape complet in luna Martie firmele de Inchirieri Auto Cluj precum NapocaRent au raportat cresteri semnificative a numarului de cereri cat si a volumului de inchirieri. In perioada pandemica, obisnuiam sa inchiriem aceleasi masini cu reduceri de pana la 60% din preturile de lista pentru a ne mentine pe piata de masini de inchiriat Cluj.

Asta nu inseamna neaparat ca acum vei plati mult mai mult pentru a beneficia de serviciile de inchirieri, se pot gasi in continuare promotii si reduceri cu pana la 30% pe pagina de Reduceri la Masini de inchiriat Cluj pentru anumite perioade. Daca planuiesti o vacanta in Romania, e bine sa te informezi din timp de ofertele existente si sa rezervi anticipat pentru a beneficia de cele mai bune preturi.

Mai multe companii au avut de suferit si au plecat astfel de pe piata locala, firme mari au inchis complet punctele de lucru sau au redus drastic numarul flotei de masini.

In urmatorul an, estimam ca piata isi va reveni complet astfel ca urmatoarea problema cu care ne vom confrunta va fi lipsa stocului de masini noi, problema aparuta prima data in lipsa semi-conductorilor din intreaga lume iar apoi de lipsa unor cablaje din domeniul auto dar si aliaje esentiale pentru fabricarea blocurilor motor cu provenienta din partea Ukrainei si Rusiei. Producatorii de masini lucreaza deja pentru solutionarea acestor probleme si multi dintre ei au gasit solutii in alte tari UE printre care si Romania.