Gabriel KELEMEN
Gabriel Kelemen este lector universitar doctor la Universitatea de Vest din Timişoara, Facultatea de Arte Plastice şi coordonatorul secţiei de Istoria şi Teoria Artei din 2011. Susţine cursuri teoretice în domeniul istoriei civilizaţiei şi culturii, culturii populare urbane, culturologie, documentaristică, precum şi cursuri transversale în domeniul arheologiei şi patrimoniului. În teza de doctorat Universalitatea principiului sferă-spirală analizează probleme ale arhetipului, experimentului şi istoricităţii în contextul civilizaţiei umane. A publicat volumele Originea formei, Arhetipul sferă-vortex. Influenţe asupra culturilor umane, Vibraţie-formă-simbol, numeroase articole și recenzii.
Petrică ȘTEFAN
Născut în anul 1988 la Reșița, județul Caraș-Severin. A studiat pictura la Facultatea de Arte și Design din cadrul Universității de Vest din Timișoara în perioada 2007-2010. În anul 2012 a absolvit masterul în pictură - Surse si resurse ale imaginii, în cadrul aceleiași facultăți. În 2011 a debutat cu expoziția personală Evolution la Galeria Triade din Timișoara, urmată de expoziții personale, în 2012 la Galerie 3 din Klagenfurt, Austria, în 2013 la Galeria Calina din Timișoara. A mai participat în expoziții de grup in Timișoara, București, Roma, Hamburg, Budapesta.
Daniel TELLMAN
Daniel Tellman este arhitect și a urmat începând cu clasele generale o pregătire cu profil artistic, terminând Facultatea de Arhitectură în urmă cu 12 ani. Este interesat de melanjul dintre științele aplicate și artă. În contextul în care camerele foto și fotografia digitală sunt la îndemâna tuturor, a început în urmă cu câțiva ani să experimenteze metode alternative de fotografiere. În dorința de a extinde timpul de expunere și de a capta cât mai multe evenimente pe negativ s-a focusat pe fotografia cu stenopă, folosind ca negative realizate din hârtie fotosensibilă. Sub numele de Pinhole Moustache a colaborat cu artiști din America, Ecuador și România, realizându-și propriile camere fotografice.
Bogdan TOMȘA
Născut în anul 1989 în localitatea Avram Iancu, județul Arad; în prezent lucrează și trăiește în Timișoara. În perioada 2008–2011 a studiat pictura la Facultatea de Arte Plastice și Design din cadrul Universitații de Vest Timișoara, iar în 2013 a absolvit masterul în pictură – Surse și resurse ale imaginii, în cadrul aceleiași universități. În 2013 a realizat prima expoziție personală, Synthetic space, în cadrul proiectului Serial al grupului Kinema Ikon, Arad. În 2012 a câștigat Premiul III în cadrul concursului Juventus cu tema Omul contemporan, organizat de fundația Triade, Timișoara. A mai participat în expoziții de grup din Romania, Germania, Austria, Serbia unde a câștigat premiul I la concursul internaţional de desen „Fantasticul din mine şi din afara mea”, Arad 2005 și placheta de aur la concursul internaţional de pictură „Placheta de Aur”, Macedonia 2005.
Nicolae VELCIOV
Masterand al secției de pictură, Facultatea de Arte și Design, Universitatea de Vest, Timișoara, Nicolae Velciov a participat în cadrul unor expoziții de grup (Diptyque, Timișoara, 2014, Concav, convex, Triade 2013), simpozioane naționale (Land Art, Ghelari 2014, Aradul văzut de artiști, Arad 2013, Bălgarski Artforum u Bănată, Lipova 2013) și internaționale (Bulharski Culturny Institut, Bratislava, Slovacia 2014, Maudite soit la guerre 2013, Méricourt, Franța, So Close, So Far, Sofia, Bulgaria), rezidențe artistice (Moscova, 2012).
Avantpost.ro
Plasat la confluența polilor paradigmei clasice (avant/înainte+post/după), proiectul colaborativ Avantpost.ro își propune să jaloneze teritoriul unei complexe realități printr-un trans-experimentalism ce depășește fragmentarismul cunoașterii raționale. Acesta decurge din traversarea simultană a mai multor niveluri de percepție-cunoaștere-
reprezentare și are ca rezultat o trans-conștiință ce deschide drumul sinesteticii, sinestezei și sinesteziei totale a operei integrale vehiculată tot mai mult în paradigma contemporană. Proiectul debutează cu expoziția The Vanishing Point, un studiu asupra percepției vizuale, urmând ca edițiile următoare să abordeze alte aspecte ale sistemului perceptiv în raport cu reprezentarea artistică.