Claudia Nastacă - organizator de cursuri din Timisoara pentru copii, ateliere pentru copii
Oferim publicitatea online prin intermediul site-urilor: timisoreni.ro, bucuresteni.ro, aradeni.ro, roportal.ro, clujeni.com, ghid-constructii.ro etc, medicina-umana.ro si constanteni.ro suport clientului pentru o promovare de calitatea in mediul online.
https://www.timisoreni.ro/site/publicitate/
Comentariu
Sunt un fost client al unui dealer COMANDOR.
Am solicitat reprezentantului Comandor de la biroul de relatii cu clientii repararea CONTRA COST a unui echipament instalat de catre un dealer al firmei, echipament care s-a defectat la mai putin de 2 ani de la achizitionare. Raspunsul stupefiant a fost ca eu trebuie sa ma adresez dealerului si nu lor, ca poate dura si 2 luni repararea prin trimiterea dvr-ului in HongKong, alte asemenea aberatii care m-au facut sa ma intreb daca COMANDOR mai are vreo grija vis-a-vis de un client dupa ce i-au luat banii la inceput, daca au auzit de conceptul de retentie a clientilor existenti si de faptul ca un client multumit poate aduce un client nou pe cand unul nemultumit are grija ca multi altii sa afle de experienta lui.
Sfatul meu este sa intrebati un potential instalator de instalatii de securitate/monitorizare daca este colaborator COMANDOR si sa va ganditi bine daca doriti sa aruncati echipamentul la un an, doi de la achizitie.