Grupul
Tommy Hilfiger,
deţinut integral de către PVH Corp. a deschis un
magazin în
Timişoara.
Brandul
este situat la parterul Iulius
Mall,
fiind cel de-al
optulea magazin Tommy Hilfiger din
țară.
Magazinul
este operat de către firma Sarkk SA, importatorul exclusiv al
produselor Tommy
Hilfiger
în Grecia, Peninsula Balcanică și Cipru.
„Sunt
foarte încântat să deschid cel mai recent magazin Tommy Hilfiger
în
Timișoara și că ne extindem
prezența pe piața românească”,
a declarat Giorgos
Betchavas,
directorul general al Sarkk SA. „Iulius
Mall Timișoara
este cea mai bună destinație de cumpărături din oraș pentru
brandurile locale și internaționale și reprezintă locul perfect
pentru a le pune la dispoziție cumpărătorilor români acest brand
clasic, reprezentativ pentru stilul de viață american”.
Interiorul magazinului,
cu suprafața de 125 mp, găzduiește o gamă largă de
articole vestimentare, încălțăminte și accesorii
marca Tommy Hilfiger pentru bărbați și femei.
Elementele de mobilier vintage și contemporane sunt combinate cu
antichități specific americane pentru a crea atmosfera eclectică a
magazinelor Tommy Hilfiger din întreaga lume. Covorașele în culori
vibrante, piesele de artă făcute la comandă și imprimeurile
grafice captivante completează decorul interior și întregesc
atmosfera degajată, clasică, specific americană.
În lume există peste
1.100 de magazine Tommy Hilfiger, în peste 90 de
țări, inclusiv șase magazine principale la nivel global
deschise pe Fifth Avenue în New York (septembrie 2009), pe
Champs-Élysées, Paris (noiembrie 2010), Brompton Road, Londra
(august 2011), Omotesando, Tokyo (aprilie 2012), Regent Street,
Londra (noiembrie 2012) și Robertson Boulevard, Los Angeles
(februarie 2013). Compania are magazine importante în Amsterdam,
Atena, Beijing, Berlin, Bogota, Buenos Aires, Cannes, Cologne,
Dublin, Dusseldorf, Florența, Frankfurt, Hamburg, Helsinki, Hong
Kong, Istanbul, Londra, Luxembourg, Madrid, Mexico City, Miami,
Montreal, Moscova, Mumbai, Munchen, New York, Osaka, Panama,
Santiago, São Paulo, Seul, Shanghai, Singapore, Sydney, Vancouver,
Viena și Zurich.
Despre
Grupul Tommy Hilfiger Cu
un portofoliu de brand dedicat unui stil de viaţă premium, care
include Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim și Tommy
Girl, consorţiul de companii Tommy Hilfiger este unul dintre
cele mai cunoscute gupuri de design vestimentar din lume. Principalul
punct de interes al consorţiului este designul şi comercializarea
articolelor de îmbrăcăminte de cea mai înaltă calitate,
destinate bărbaţilor, femeilor, cât şi copiilor, precum şi
a colecţiilor din denim. Prin licenţe selective, consorţiul
oferă produse complementare, cum ar fi: haine de tip sport pentru
femei, bărbați, adolescenți și copii, încălțăminte,
echipamente sportive (golf, înot și navigație), lenjerie de corp
(lenjerie intimă, halate și pijamale), ochelari de soare, accesorii
pentru plajă, ceasuri de mână, genți de damă; costume pentru
bărbați, accesorii vestimentare pentru bărbați, șosete, articole
de marochinărie de dimensiuni mici, parfumuri şi articole pentru
casă și decor interior, accesorii pentru baie și trolere și genți
de voiaj.
Produsele
din gama Hilfiger Denim includ articole din jeans și
încălțăminte pentru bărbați, femei și copii, genți,
accesorii, ochelari de soare și parfumuri. Produsele aflate sub
marca Tommy Hilfiger sunt disponibile pentru clienții din
întreaga lume, prin intermediul unei rețele extinse de puncte de
retail, magazine de specialitate și centre comerciale, precum și
alți retaileri și canale de distribuție atent controlate.