Timisoara

Workshop-uri pentru studenti

Detalii eveniment

Telefon
0745560654
Categorie
Evenimente sociale
Modificat
acum 7 ani si 11 luni
Apartine de
Universitatea Politehnica
Vizualizari
755

Reprezentari

DataOraLocatie
Miercuri 25 noiembrie 2015 - Vineri 27 noiembrie 2015

Voteaza & Distribuie

Prezentare eveniment

Universitatea Politehnica Timișoara implementează proiectul “SMART IT” (POSDRU/189/2.1/G/156555), proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Proiectul are ca obiectiv general îmbunătăţirea procesului de inserţie pe piaţa muncii a 150 de studenţi de la Facultătile de Automatică și Calculatoare, specializarea Calculatoare și Facultatea de Construcții, specializarea Măsurători Terestre și Cadastru, dobȃndirea competențelor necesare integrării și menținerii pe o piață a muncii modernă, flexibilă și dinamică, precum și creșterea adaptabilității acestora la cerințele primului lor loc de muncă aferent specializării studiilor pe care le urmează.

Printre principalele activități ale proiectului face parte organizarea a 18 sesiuni de workshop-uri. Ȋn cadrul acestei activități, aproximativ 60 de studenți din grupul țintă al proiectului, vor paricipa ȋn perioada 25 – 27 noiembrie 2015, la 6 sesiuni de workshop-uri organizate de Asociația FACE, pe 3 teme distincte, respectiv: “Egalitatea de șanse și de gen pe piața muncii”, “Cum să ȋți găsești un loc de muncă”, “Meet your employer”, care vor avea loc ȋn incinta City Business Centre din Timișoara, str. C. Brediceanu nr. 10, după următorul program:

- Miercuri, 25 noiembie 2015, orele 15.00 – 19.00
- Joi, 26 noiembrie, orele 14.00 – 18.00
- Vineri, 27 noiembrie, orele 14.00 – 18.00

Acest eveniment reprezintă o oportunitate de ȋmbunătățire a procesului de inserție pe piața muncii, prin identificarea obiectivelor profesionale, a resurselor implicate în găsirea unui loc de muncă, identificarea celor mai potrivite canale de interacțiune cu potențialii angajatori; elaborarea unui CV și a unui scrisori de intenție, raportate la cerințele actuale ale pieței; crearea brandului personal – resursă valoroasă pentru eficientizarea procesului de angajare.